Традиційне уявлення про заняття з математики виглядає саме так: студенти сидять за партами, уважно слухають викладача, який стоїть перед ними й читає лекцію, часом фіксуючи щось на дошці. Викладач спланував заняття, знає матеріал, який потрібно охопити, і передає його студентам, вони засвоюють знання і застосовують під час виконання домашнього завдання або контрольної роботи.
    Та нині викладачі відходять від загальних практик і намагаються зацікавити та залучити до занять самих студентів, організовують групові завдання, заохочують їх створювати проєкти, словом - викладають більш інтерактивно.
   Так, на занятті з математики викладачем Подлєсною К.С. студентам другого курсу коледжу було запропоновано закріпити свої знання у нестандартній формі, а саме: розв'язати головоломки, прочитати цифрові вірші, розглянути неможливі фігури під різним кутом, перевірити знання таблиці множення, щоб уміти множити незвичними методами.
 46
45
47
48
49
51
 

Банківські реквізити

bank

Звіт директора 2022-2023 н.р.

zv

 

Календар свят

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

Погода

Погода

Вибір мови

Зараз на сайті

На сайті 3 гостей та відсутні користувачі

Узнай свой IP адрес