Традиційне уявлення про заняття з математики виглядає саме так: студенти сидять за партами, уважно слухають викладача, який стоїть перед ними й читає лекцію, часом фіксуючи щось на дошці. Викладач спланував заняття, знає матеріал, який потрібно охопити, і передає його студентам, вони засвоюють знання і застосовують під час виконання домашнього завдання або контрольної роботи.
Та нині викладачі відходять від загальних практик і намагаються зацікавити та залучити до занять самих студентів, організовують групові завдання, заохочують їх створювати проєкти, словом - викладають більш інтерактивно.
Так, на занятті з математики викладачем Подлєсною К.С. студентам другого курсу коледжу було запропоновано закріпити свої знання у нестандартній формі, а саме: розв'язати головоломки, прочитати цифрові вірші, розглянути неможливі фігури під різним кутом, перевірити знання таблиці множення, щоб уміти множити незвичними методами.