Основні ключові компетентності, яких набули студенти при вивченні теми «Віруси, віроїди, пріони» навчального предмету «Біологія» за курс повної загальної середньої освіти передбачають уміння вчитися впродовж життя, спілкуватись державною мовою й іноземними мовами, математичну й інформаційно-цифрову компетентність, ініціативність і підприємливість, соціальну і громадську компетентності, обізнаність і самовираження у сфері культури, екологічну грамотність і здоровий спосіб життя.
До заняття з біології (викладач Клімчук В.Б.) студенти групи Б-11 спеціальності «Облік і оподаткування» і групи ІДП-11 спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» підготували повідомлення, колажі, буклети і виступили з цікавою пізнавальною інформацією.
Ключові компетентності передбачають не лише оперування термінами і поняттями, але і давати порівняльну характеристику неклітинних форм життя, знати особливості їх розмноження і запобігати їхньому впливу на організм людини і тварин.
Особливу увагу та більшість інформації було приділено заходам, що запобігають розповсюдженню вірусних і бактеріальних хвороб.