Користувачі мають право:
- отримувати безкоштовну інформацію про склад бібліотечних фондів;
- безкоштовно отримувати консультаційну допомогу у пошуках та виборі джерел інформації;
- одержувати у тимчасове користування книги, періодичні видання з бібліотечного фонду;
- брати участь у всіх масових заходах, що їх проводить бібліотека;
- виносити документи за межі бібліотеки, якщо вони записані у формулярі на абонементах,термін користування документами на прохання користувача може бути продовжений, якщо на них відсутній попит інших користувачів;
- рідкісні та цінні книги, альбоми, атласи, довідкові видання, а також видання і актуальні матеріали, що є в бібліотеці в одному примірнику, додому не видаються, ними користуються тільки в читальному залі.
Користувачі зобов'язані :
- мати власний читацький формуляр;
- повертати документи не пізніше встановленого бібліотекою терміну;
- користуючись документами з бібліотечного фонду, читач повинен дбайливо ставитися до них;
- при одержанні документів має перевірити їхню кількість та наявність пошкоджень і в разі виявлення дефектів попередити про це бібліотекаря, який зобов'язаний зробити на документах відповідну позначку. В іншому разі відповідальність за виявлені у документах дефекти несе користувач;
- кожний документ, виданий на абонементі, фіксується в читацькому формулярі і підтверджується підписом користувача;
- користувач, який втратив або пошкодив документ з фонду бібліотеки, повинен замінити його аналогічним чи документом, визнаним бібліотекою рівноцінним, або відшкодувати його ринкову вартість;
- дотримуватись тиші в бібліотеці.
Бібліотека зобов’язана:
- інформувати користувачів про всі види послуг, що їх надає бібліотека, в т.ч. й платні;
- створювати умови для використання бібліотечного фонду, роботи користувачів в бібліотеці, надавати допомогу в доборі потрібних документів;
- дбати про культуру обслуговування користувачів;
- формувати в користувачів потребу в інформації, користуванні бібліотеками, сприяти підвищенню культури читання;
- задовольняти їх потреби в створенні при бібліотеках читацьких об’єднань, клубів за інтересами;
- систематично здійснювати контроль за своєчасним поверненням до бібліотеки виданих користувачам документів;
- враховувати читацькі запити при формуванні інформаційних ресурсів, проведенні масових заходів;
- не використовувати відомості про користувачів бібліотеки та їх інтереси з будь-якою метою, крім навчальної, без їх згоди;
- звітувати перед користувачами бібліотеки та педагогічною радою навчального закладу .