Запах – особливе відчуття присутності деяких летких речовин у повітрі, що здійснюється хімічними рецепторами нюху. Знаходяться вони в носовій порожнині людини і тварин, через нюх можна здійснювати вплив на людину. А також з давніх часів запахи використовували при виконанні різних релігійних обрядів.
   Вчені встановили, що вдихаючи запах іншої людини, ми отримуємо інформацію про стан її здоров’я, здатність імунної системи боротись з хворобами. За допомогою запахів ми закохуємось. Чим більше запах іншої людини відрізняється від свого власного, тим привабливішим він нам здається.
    На занятті хімії здобувачі освіти групи Б-11 спеціальності 071 Облік і оподаткування вивчали тему «Естери. Жири як представники естерів» ( викладач Валентина КЛІМЧУК) і з’ясували, що ці сполуки дуже поширені в природі. Багато з них входять до складу ефірних масел, що обумовлює приємний запах квітів, плодів і ягід.
    Заняття пройшло цікаво і змістовно, студенти групи Карась Дмитро, Олійник Вікторія, Румак Софія, Яблонська Софія, Яцюк Роман виступили з проєктами, студенти групи активно дискутували щодо застосування естерів.
50
51
    Викладачем біології і хімії Валентиною Клімчук проведено заняття-захист проектів з навчального предмету «Біологія і екологія» в групах Б-11, Ф-11 спеціальностей 071 Облік і оподаткування та 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок.
    Компетентності, яких набувають здобувачі освіти при вивченні теми «Біорізноманіття», передбачають не лише обізнаність термінології, але і уміння порівнювати і характеризувати неклітинні форми життя.
    Теоретичні знання особливостей розмноження неклітинних форм життя розвивають навички запобігання впливу вірусів, віроїдів, пріонів на організм людини, тварин і рослин.
   На занятті студенти захищали проєкти, які були виконані і представлені в електронному вигляді, колажі і буклети. Студенти активно обговорювали способи запобігання розвитку вірусних хвороб. Заняття пройшло цікаво і змістовно.
46

Детальніше: Заняття-захист проектів з навчального предмету «Біологія і екологія»

     З ініціативи Міжнародного обʼєднання пекарів і кондитерів у 2006 році календарі багатьох країн збагатилися ще на одну визначну подію - Всесвітній день хліба. Відтоді її відзначають щорічно 16 жовтня, адже ця дата присвячена двом важливим заходам: у 1945 році ООН створила Продовольчу і сільськогосподарську організацію (ФАО), а з 1979 відзначається Всесвітній день продовольства. ФАО займається вирішенням проблем голоду та розвитком світового сільського господарства.
   Люди різних національностей завжди дбайливо і трепетно ставилися до хліба як до свого годувальника. Йому відводилося найпочесніше місце на столі, хліб був і залишається символом життя.
Сьогодні, у важкі часи для України, коли ворог ось уже 600 днів топче нашу землю, вирощування та збір врожаю зернових являється теж героїзмом…Аграріям доводиться працювати на замінованих полях, ризикуючи власним життям. По всій Україні працюють волонтерські пекарні, де пекарі випікають хліб для наших воїнів та простих людей, які постраждали від цієї страшної війни…
    Україна буде з хлібом! Українці - нація незламних, українці - нація Героїв!
42

Детальніше: Всесвітній день хліба

    На одному із занять з навчального предмету «Біологія і екологія» (викладач Валентина Клімчук) здобувачі освіти 1 курсу ВСП «ШФК ЗВО «Подільський державний університет» спеціальностей
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
076 Підприємництво, та торгівля вивчали тему «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні».
     З вивченого матеріалу студенти з’ясували, що Україна належить до країн з високим рівнем негативних екологічних наслідків виробничої діяльності, у зв’язку з чим проблема охорони навколишнього середовища і раціонального використання природних ресурсів набуває першорядного значення.
    Людство не втішається новими здобутками індустріалізації через забруднення довкілля, тому найбільш гостро постали екологічні проблеми в урбанізованих районах з розвиненою промисловістю, де негативний антропічний вплив на довкілля став значним.
   На занятті здобувачі освіти розглядали види забруднень та їхні наслідки для природних, штучних екосистем та людини; обгрунтували критерії забруднення довкілля, встановили причино-наслідкові зв’язки виникнення екологічних проблем.
    12 жовтня студенти взяли участь в екологічному заході «Чисте довкілля – спільна справа». Активні учасники заходу - студенти групи ІДП-21: Акімов Р., Бобрін Б., Гладкий Р., Назаренко М., Тиравський В., Тихонюк О., Юзвенко Д. та студенти групи Б-21: Лапенко М., Медведєва В., Додонова Я., Матвійчук Р., Паляниця С., Пастернак С., П’яскорська Д.
38

Детальніше: Чисте довкілля – спільна справа

     Економічне виховання в сучасний період - актуальна проблема як для дітей, так і для дорослих. Для відбудови економіки держави, для грамотного вирішення великих і малих економічних завдань треба серйозно займатись економічним вихованням підростаючого покоління. Тому завдання педагога не тільки дати якийсь обсяг економічних знань, але, що дуже важливо, навчити правильно цими знаннями розпоряджатися,тобто виховувати економіста.
   11 та 12 жовтня у ВСП «Шепетівський фаховий коледж ЗВО «Подільський державний університет» до Дня економіста в Україні викладачем циклової комісії економіко-інформаційних дисциплін Наталією Чумак проведено нестандартні заняття з дисциплін «Політична економія» та «Географія» для студентів І та ІІ курсів.
    Працюючи над проблемою: «Застосування інноваційних форм і методів навчання при вивченні дисциплін економічного циклу», викладач систематично реалізує на практиці різноматнітні методи навчання.
   Метою заняття з дисципліни «Політекономія» у студентів гр.ІДП-21, Ф-21 по темі «Товар і гроші» було повторення та закріплення знань студентів, розвиток інтересу до економічних понять, навички роботи в групі, виховання почуття колективізму. Заняття було проведено у формі гри, з використанням мультимедійних технологій.
   Зміст заняття полягав у змаганні двох команд студентів. Було запропоновано різні цікаві конкурси: «Фінансова вікторина», «Гроші люблять рахунок», аукціон «Кіт у мішку» та ін.
    Родзинкою заняття було те, що кожний конкурс оцінювався як командна спільна робота. Як справжні фахівці, студенти заробляли гроші (за результатами виконання завдань), які накопичувались на рахунках команд у так званому Банку знань. Наприкінці заняття викладач видав студентам зароблені гроші, які були самостійно, на власний розсуд команд, розподілені між студентами. Кожний студент обміняв в Банку знань свої, виділені командою гроші на відповідну до заробленої суми оцінку. Найбільш активними на занятті були Кондратюк Захар, Бобрін Богдан, Гладкий Роман, Юзвенко Данило.
    12 жовтня у групах Б-11, Ф-11, ІДП-11 з предмету «Географія» було проведено практичне заняття на тему «Аналіз статево-вікових пірамід».
     Метою заняття було сформувати вміння аналізувати статево-вікові піраміди країн світу; розвивати знання про віковий та статевий склад населення України та окремих країн світу; виховувати уважність, спостережливість, соціально-економічну грамотність.
    Виконання практичної роботи супроводжувалось мультимедійною презентацією, роботою з атласами. При повторенні попереднього і поточного матеріалу застосовувались цікаві завдання в ігровій формі, активно впроваджувалась робота з онлайн-картами та контроль знань в тестовій формі. Були використані такі методи навчання як мікрофон, робота в парах, шкала думок.
   Студенти були надзвичайно активними, на належному рівні продемонстрували знання вивченого матеріалу та вміння аналізувати поставлені завдання. Найкраще себе проявили Кравчук Марія, Румак Софія, Славецький Дмитро.
     На завершення заняття викладачем було проведено географічний диктант та виставлено бали.
33

Детальніше: Економічне виховання в сучасний період

Банківські реквізити

bank

Звіт директора 2022-2023 н.р.

zv

 

Календар свят

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

Погода

Погода

Вибір мови

Зараз на сайті

На сайті 8 гостей та відсутні користувачі

Узнай свой IP адрес